سرویس جدید یوتیوب برای حذف آگهی‌های تبلیغاتی

به گزارش موبنا، گوگل اعلام کرد که از امروز برچسب بتا از روی این سرویس جدید برداشته می‌شود تا کاربران بتوانند YouTube Red را از این پس به جای YouTube Music Key در اختیار بگیرند. این سرویس جدید هزینه ماهانه ۹.۹۹ دلار را به کاربران تحمیل می‌کند که البته در عوض قابلیت‌های کارآمدی را به …

به گزارش موبنا، گوگل اعلام کرد که از امروز برچسب بتا از روی این سرویس جدید برداشته می‌شود تا کاربران بتوانند YouTube Red را از این پس به جای YouTube Music Key در اختیار بگیرند.

این سرویس جدید هزینه ماهانه ۹.۹۹ دلار را به کاربران تحمیل می‌کند که البته در عوض قابلیت‌های کارآمدی را به آنها هدیه می‌دهد.

با پرداخت این هزینه شما می‌توانید تمام تصاویر ویدیویی در سایت اینترنتی یوتیوب را بدون هرگونه آگهی تبلیغاتی مشاهده کنید که البته برای این کار می‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید.

در دستگاه‌های موبایلی سرویس Red به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی را به راحتی ذخیره کنید تا هر زمان که آفلاین بودید بتوانید آنها را مشاهده کنید. این سرویس همچنین امکان بازپخش تصاویر همزمان با دیگر فعالیت‌های موبایلی را فراهم می‌کند و بنابراین حتی در حالی که نمایشگر گوشی خاموش است هم می‌توانید این تصاویر را ببینید یا به صدای آنها گوش دهید.

اگر شما هزینه ماهانه اشتراک در سرویس YouTube Red را بپردازید،‌ به صورت همزمان می‌توانید به سرویس Play Music All Access گوگل هم دسترسی داشته باشید و به صورت کاملا رایگان تمام موسیقی‌های این بخش را در اختیار بگیرید. در این سرویس میلیون‌ها موسیقی جهانی به زبان‌های مختلف ارایه شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا