رئیس جمهور چین به مقامات بریتانیا گوشی ZTE هدیه داد

به گزارش موبنا، بیشتر شرکت‌های بزرگ موبایل‌سازی جهان کارخانه‌های خود را در کشور چین تاسیس می‌کنند تا بتوانند محصول نهایی را با قیمت ارزان‌تر به دست کاربران جهانی برسانند. ولی برندهای چینی نیز کارخانه‌های بزرگ تولید تلفن همراه تاسیس کرده‌اند تا با دیگر شرکت‌های جهانی در این زمینه رقابت کنند. از بزرگترین شرکت‌های چینی که …

به گزارش موبنا، بیشتر شرکت‌های بزرگ موبایل‌سازی جهان کارخانه‌های خود را در کشور چین تاسیس می‌کنند تا بتوانند محصول نهایی را با قیمت ارزان‌تر به دست کاربران جهانی برسانند. ولی برندهای چینی نیز کارخانه‌های بزرگ تولید تلفن همراه تاسیس کرده‌اند تا با دیگر شرکت‌های جهانی در این زمینه رقابت کنند.

از بزرگترین شرکت‌های چینی که این روزها به تولید گوشی هوشمند مشغول است می‌توان به ZTE و سری گوشی‌های Axon آن اشاره کرد.

«زی جینپینگ» رئیس جمهور چین هم‌اکنون در حال بازدید از بریتانیا است و برنامه‌های فشرده‌ای دارد تا با مقامات بریتانیایی دیدار و گفت‌وگو کند. او از این فرصت استفاده کرده است تا محصولات تولید شده در کشور خود را تبلیغ کند و برای بریتانیایی‌ها انگیزه بیشتری ایجاد کند تا گوشی‌های چینی را در دست بگیرند.

چینی‌ها بر اساس سنت دیرینه خود به هر کشوری که سفر می‌کنند برای آنها هدیه می‌برند. این بار رئیس جمهور چین با خود آخرین مدل از گوشی هوشمند ZTE را هدیه برده و به مقامات بریتانیایی داده است. این هدایا در جریان برگزاری جلسات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور اعطا شده است.

یکی از سخنگویان شرکت ZTE در این خصوص توضیح داد که آنها سری گوشی‌های Axon خود را به صورت لوکس آماده کرده‌اند تا در اختیار مقامات بریتانیایی قرار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا