دستبند هوشمند با عمر باتری ۶ ماهه

به گزارش موبنا،‌ این فناوری جدید به گونه‌ای طراحی شده است که عمق خواب شما را اندازه‌گیری می‌کند، میزان فعالیت بدنی در ساعت‌های کاری را می‌سنجد، به شما یادآوری می‌کند که در طول هر شبانه روز چه میزان به فعالیت نیاز دارید، هنگام برقراری تماس‌های تلفنی به لرزش درمی‌آید تا به شما خبر دهد، و …

به گزارش موبنا،‌ این فناوری جدید به گونه‌ای طراحی شده است که عمق خواب شما را اندازه‌گیری می‌کند، میزان فعالیت بدنی در ساعت‌های کاری را می‌سنجد، به شما یادآوری می‌کند که در طول هر شبانه روز چه میزان به فعالیت نیاز دارید، هنگام برقراری تماس‌های تلفنی به لرزش درمی‌آید تا به شما خبر دهد، و به کمک ابزارهای کاربردی جانبی میزان مصرف کالری در بدن شما را اندازه‌گیری می‌کند تا تناسب اندام شما برقرار شود.

این دستبند هوشمند به صورت ضدآب ساخته شده است و به کمک آن می‌توانید تا عمق بیش از ۵۰ متری در آب‌های آزاد داخل شوید.

فناوری پوشیدنی جدید یک نمایشگر لمسی دارد که به کمک آن می‌توانید تمام قابلیت‌های مورد نظر خود را در اختیار بگیرید. این نمایشگر از نوع LED و به صورت دایره‌ای ساخته شده است و البته می‌تواند در قالب دستگاه کنترل از راه دور هم برای دیگر سیستم‌های الکترونیکی خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

دستبند Shine 2 باتری ویژه‌ای دارد که با هر بار شارژ به مدت ۶ ماه انرژی را در خود نگه می‌دارد و پس از آنکه باتری تمام شود، می‌بایست آن را تعویض کنید. این دستبند هوشمند با قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار شده است و با تمام مدل‌های آیفون و دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا