SanDisk به قیمت ۱۹ میلیارد دلار فروخته شد

به گزارش موبنا، شرکت Western Digital که با نام اختصاری WD هم شناخته می‌شود با پرداخت ۱۹ میلیارد دلار SanDisk را خریداری کرد. البته شرکت چینی Unisplendour که به تازگی در WD سرمایه‌گذاری کرده است توضیح داد که به زودی رقم نهایی این واگذاری اعلام می‌شود. شرکت WD با انتشار بیانیه‌ای گفت: «اگر توافق قبلی …

به گزارش موبنا، شرکت Western Digital که با نام اختصاری WD هم شناخته می‌شود با پرداخت ۱۹ میلیارد دلار SanDisk را خریداری کرد. البته شرکت چینی Unisplendour که به تازگی در WD سرمایه‌گذاری کرده است توضیح داد که به زودی رقم نهایی این واگذاری اعلام می‌شود.

شرکت WD با انتشار بیانیه‌ای گفت: «اگر توافق قبلی میان WD و شرکت چینی Unisplendour اجرا شود،‌ ما به‌ازای هر سهم SanDisk در بازار بورس ۸۵.۱۰ دلار پول نقد پرداخت می‌کنیم».

در ادامه این بیانیه گفته شد: «اگر شرکت Unisplendour در جریان واگذاری کناره‌گیری کند، WD به ازای هر سهم ۶۷.۵۰ دلار پول نقد می‌دهد تا در نهایت مام سهام SanDisk یکجا خریداری شود».

لازم به ذکر است شرکت ژاپنی توشیبا صاحب اصلی SanDisk بوده که تصمیم به فروش آن گرفته است. این مرکز تا پیش از این به جز حافظه‌های اطلاعاتی، تراشه‌های مورد نیاز توشیبا را هم تولید می‌کرد. توشیبا اعلام کرد که به صورت کامل از این قرارداد پشتیبان می‌کند.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا