حجاج ایرانی۱۷.۸ میلیون دقیقه مکالمه کردند

به گزارش موبنا، اسماعیل رادکانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ترافیک مکالمات حج امسال از یکم شهریورماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد. وی افزود: تا پایان روز ۲۵ مهر مجموعا ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی شامل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و شش میلیون …

به گزارش موبنا، اسماعیل رادکانی با اعلام این خبر اظهار کرد: ترافیک مکالمات حج امسال از یکم شهریورماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد.

وی افزود: تا پایان روز ۲۵ مهر مجموعا ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی شامل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و شش میلیون و ۹۰۰ هزار دقیقه ترافیک وارده برقرار شد.

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه زیرساخت ابراز کرد: بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در روز عید قربان (دوم مهرماه) مصادف با فاجعه منا بود که در این روز ۷۲۸ هزار دقیقه ترافیک صادره و ۲۸۶ هزار دقیقه ترافیک وارده صورت گرفت.

او در پایان گفت: بیشترین ترافیک عربستان درسال ۱۳۹۴ به شبکه همراه اول اختصاص داشت که حدود ۴۹ درصد کل ترافیک را تشکیل داد و پس از آن ایرانسل با حدود ۲۹ درصد ترافیک حجاج قرار دارد؛ شرکت‌های مخابرات استانی در حدود ۱۹ درصد و رایتل و تالیا نیز در مجموع حدود سه درصد کل ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص دادند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا