۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سرویس Photos گوگل

به گزارش موبنا، این رکورد جدید در حالی به ثبت رسیده که تنها پنج ماه از زمان عرضه سرویس Photos گوگل می‌گذرد. سرویس مذکور برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ابزار کاربردی مربوطه را ارایه می‌دهد و همچنین نسخه ویژه آن مبتنی بر وب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در اختیار گرفتن ۱۰۰ میلیون کاربر …

به گزارش موبنا، این رکورد جدید در حالی به ثبت رسیده که تنها پنج ماه از زمان عرضه سرویس Photos گوگل می‌گذرد. سرویس مذکور برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ابزار کاربردی مربوطه را ارایه می‌دهد و همچنین نسخه ویژه آن مبتنی بر وب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در اختیار گرفتن ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در کمتر از چند ماه یک اتفاق بزرگ برای شرکت‌ها محسوب می‌شود. شبکه‌های اجتماعی پینترست، توئیتر و اینستاگرام برای جذب این تعداد کاربر بیش از یک سال فعالیت کردند.

شرکت گوگل همچنین آمار و ارقام جالب دیگری را در مورد تعداد کاربران خود منتشر کرد. به عنوان مثال گفته شد ساکنان شهرهای پاریس، نیویورک و بارسلونا سه برابر بیشتر از دیگر کاربران عکس سگ منتشر می‌کنند. همچنین، کاربران سرویس Photos تاکنون ۱۵ میلیون انیمیشن و تصویر متحرک را به اشتراک گذاشته‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا