گران ترین و ارزان ترین آپارتمان های تهران

یکی ازمعاملات گران هفته گذشته متعلق به آپارتمانی نوساز به مساحت ۲۸۶ متر مربع بود که متری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین دو معامله میلیاردی نیز در محله کامرانیه به ثبت رسید. این واحد‌های مسکونی که ۲ سال قدمت داشتند به قیمت متری ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش …

یکی ازمعاملات گران هفته گذشته متعلق به آپارتمانی نوساز به مساحت ۲۸۶ متر مربع بود که متری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین دو معامله میلیاردی نیز در محله کامرانیه به ثبت رسید. این واحد‌های مسکونی که ۲ سال قدمت داشتند به قیمت متری ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رفتند. همچنین آپارتمانی ۳۳۷ متری در محله الهیه به قیمت متری ۱۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان به فروش رفت.

قدمت این بنا ۱۵ سال بود. اما از ارزان‌ترین معاملات به ثبت رسیده در هفته گذشته می‌توان به آپارتمانی ۴۰ متری در محله مجیدیه اشاره کرد. این آپارتمان نوساز که متراژ آن ۴۰ متر است به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین آپارتمانی ۵ ساله به مساحت ۴۷ متر که عمر بنای آن ۲ سال است به قیمت کل ۹۶ میلیون تومان فروخته شد.

یکی ازآپارتمان‌هایی که زیر ۱۰۰میلیون به فروش رفته، آپارتمانی ۴۸ متری در محله نظام آباد است، که متری یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فروخته شده است. یکی دیگر از معاملات ارزان‌قیمت هفته گذشته متعلق به آپارتمانی۴۶ متری درمحله بی‌سیم بود که به قیمت متری یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

گران ترین و ارزان ترین آپارتمان های تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا