Galaxy S7 سامسونگ ژانویه ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در تاریخ اول مارس ۲۰۱۵ معرفی شدند و اگر پیش‌بینی‌های رسانه‌های کره‌ای درست باشد، مدل بعدی آنها چهار ماه زودتر عرضه می‌شود. این اتفاق نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پیشرفته رقابت بیشتری انجام دهد و به طور …

به گزارش موبنا، دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در تاریخ اول مارس ۲۰۱۵ معرفی شدند و اگر پیش‌بینی‌های رسانه‌های کره‌ای درست باشد، مدل بعدی آنها چهار ماه زودتر عرضه می‌شود.

این اتفاق نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پیشرفته رقابت بیشتری انجام دهد و به طور ویژه بازار را از دستان دو گوشی آیفون ۶S و آیفون ۶S Plus خارج کند.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد طراحی گوشی هوشمند Galaxy S7 در ماه سپتامبر به پایان رسید. مدل نخست این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Exynos را در خود جا داده که این تراشه هم در شرکت سامسونگ ساخته شده است. تولید این مدل قطعی است و منابع آگاه می‌گویند که سامسونگ به صورت همزمان تولید دو مدل دیگر این گوشی را هم در دست دارد.

برخی منابع آگاه کره‌ای اعلام کردند Galaxy S7 در سه مدل مجزا ساخته می‌شود و البته هر سه آنها سیستم مشابه ۳D Touch اپل و ورودی USB Type-C را هم شامل می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا