روش جدید توییتر برای فروش کالا

بازرگانی اجتماعی در شبکه های اجتماعی بسیار رونق یافته است. پس از آنکه فیس بوک برای کاربران خود امکان خرید مستقیم محصولات را فراهم کرد، این بار توییتر تصمیم گرفته است سرویس مشابهی را ارائه دهد. توییتر برای این کار با شرکت های مختلف قرارداد منعقد کرده و از این طریق انواع مختلف محصولات را …

بازرگانی اجتماعی در شبکه های اجتماعی بسیار رونق یافته است. پس از آنکه فیس بوک برای کاربران خود امکان خرید مستقیم محصولات را فراهم کرد، این بار توییتر تصمیم گرفته است سرویس مشابهی را ارائه دهد.

توییتر برای این کار با شرکت های مختلف قرارداد منعقد کرده و از این طریق انواع مختلف محصولات را به فروش می رساند. فروشندگانی که با شرکت های زنجیره ای Demand Ware، Shopify و BigCommerce همکاری می کنند، از این پس می توانند محصولات خود را در توییتر ارائه دهند.

توییتر برای این کار یک کلید ویژه خرید ارائه نکرده است، در عوض این شرکت روی توییت ها تمرکز دارد و از این طریق کاربران را به خرید کالاهای مختلف ترغیب می کند. شرکت توییتر که از قبل کلید خرید کالا را به صورت آزمایشی ارائه کرده بود، بارها در این زمینه دچار مشکل شد ولی این بار به نظر می رسد پروژه جدید با موفقیت دنبال شود.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا