عرضه لپ‌تاپ یک ترابایتی مایکروسافت به قیمت ۱۱ میلیون تومان

به گزارش موبنا، محصول دوگانه Surface Book که در قالب تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد بهترین قابلیت‌های سخت‌افزاری موجود در بازار را شامل می‌شود و در کنار محصولات موفق Surface Pro 3 و Pro 4 عرضه شده است. کاربران جهانی از هم‌اکنون می‌توانند این لپ‌تاپ‌ را پیش‌خرید کنند. ولی باید توجه داشت قیمت …

به گزارش موبنا، محصول دوگانه Surface Book که در قالب تبلت و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد بهترین قابلیت‌های سخت‌افزاری موجود در بازار را شامل می‌شود و در کنار محصولات موفق Surface Pro 3 و Pro 4 عرضه شده است.

کاربران جهانی از هم‌اکنون می‌توانند این لپ‌تاپ‌ را پیش‌خرید کنند. ولی باید توجه داشت قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول با تراشه مرکزی Core i7 اینتل ۲۶۹۹ دلار (حدود ۹.۴ میلیون تومان) اعلام شده است.

این رقم بسیار گران است و نسبت به مدل‌های مشابه که در بازار فروخته می‌شوند، قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته شده است. البته مایکروسافت برای این رایانه همراه از حافظه جامد (SSD) استفاده کرده است که این فناوری قیمت بالایی دارد.

مایکروسافت هنوز پیش‌فروش مدل یک ترابایتی این لپ‌تاپ را آغاز نکرده است. ولی کارشناسان می‌گویند که اگر این محصول وارد بازار شود،‌ کاربران باید پس‌انداز خود را به صورت یکجا به خرید آن اختصاص دهند.

شرکت مایکروسافت روی سایت اینترنتی خود توضیح داد مدل یک ترابایتی این لپ‌تاپ جدید را با قیمت ۳۱۹۹ دلار وارد بازار می‌کند. این رقم را می‌توان معادل ۱۱.۱ میلیون تومان محاسبه کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا