هرچه‌ سریع‌تر این وصله امنیتی Flash را نصب کنید

به گزارش موبنا، شرکت Adobe که از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان محسوب می‌شود وصله امنیتی ویژه خود را به صورت عمومی برای نرم‌افزار Flash عرضه کرد و از تمام کاربرانی که این محصول را در سیستم‌های عامل مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند خواست هرچه سریع‌تر آن را نصب کنند. این آسیب‌پذیری نرم‌افزار Flash را …

به گزارش موبنا، شرکت Adobe که از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان محسوب می‌شود وصله امنیتی ویژه خود را به صورت عمومی برای نرم‌افزار Flash عرضه کرد و از تمام کاربرانی که این محصول را در سیستم‌های عامل مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند خواست هرچه سریع‌تر آن را نصب کنند.

این آسیب‌پذیری نرم‌افزار Flash را در تمام سیستم‌های عامل اصلی و کاربردی از جمله ویندوز، مک و لینوکس مورد هدف قرار داد.

شرکت Adobe برای دو سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و مک اپل اعلام کرد که کاربران می‌بایست برای نسخه ۱۹.۰.۰.۲۰۷ به قبل نرم‌افزار Flash Player این وصله امنیتی را نصب کنند. در بیانیه این شرکت همچنین گفته شد نسخه‌های ۱۱.۲.۲۰۲.۵۳۵ و نسخه‌های قبل از ۱۱.x می‌بایست هرچه سریع‌تر به‌روز شوند.

شرکت Adobe با انتشار این بیانیه تایید کرد که آسیب‌پذیری مذکور خطرناک است و تاکنون توانسته به صورت محدود برخی رایانه‌ها را دچار مشکل کند.

این شرکت از تمام کاربران خود در سراسر جهان خواست به منظور آگاهی هرچه بیشتر و دریافت وصله امنیتی یاد شده، به سایت اینترنتی آن مراجعه کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا