ائتلاف بزرگترین شرکت‌های فناوری برای جلوگیری از سقوط رایانه‌های شخصی

به گزارش موبنا، در حالی که طی چند سال گذشته از فروش جهانی رایانه‌های شخصی کاسته شده است، این بزرگترین ائتلاف برای رونق مجدد بازار رایانه‌ها محسوب می‌شود. بزرگترین شرکت‌های فعال در عرصه رایانه با آغاز این همکاری‌ها می‌کوشند انگیزه مردم را برای خرید رایانه‌های شخصی بیشتر کنند و طراحی‌های جدید با قابلیت‌های کاربردی را …

به گزارش موبنا، در حالی که طی چند سال گذشته از فروش جهانی رایانه‌های شخصی کاسته شده است، این بزرگترین ائتلاف برای رونق مجدد بازار رایانه‌ها محسوب می‌شود.

بزرگترین شرکت‌های فعال در عرصه رایانه با آغاز این همکاری‌ها می‌کوشند انگیزه مردم را برای خرید رایانه‌های شخصی بیشتر کنند و طراحی‌های جدید با قابلیت‌های کاربردی را در اختیار کاربران بگذارند.

لازم به ذکر است این ائتلاف فقط به منظور افزایش فروش رایانه‌های رومیزی صورت نگرفته است. یکی از نکاتی که رایانه‌های شخصی می‌توانند بر اساس آن مورد توجه کاربران قرار بگیرند، بدنه باریک آنها است. همچنین گفته شده است که در ۳۰ درصد موارد کاربران خرید رایانه‌های شخصی با سیستم گرافیکی بهتر را ترجیح می‌دهند.

این گروه متشکل از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان از این هفته آگهی‌های تبلیغاتی یکپارچه خود را آغاز کرده‌اند و تصمیم دارند به صورت ویژه بر بازارهای آسیایی تمرکز کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا