Galaxy S7 سامسونگ مجهز به ورودی USB Type-C

به گزارش موبنا، تراشه مرکزی این گوشی هوشمند مهم‌ترین بخش آن است که منابع آگاه می‌گویند شرکت کره‌ای برای این محصول تراشه Snapdragon 820، یا تراشه Exynos ساخت سامسونگ، یا گزینه سوم را در نظر گرفته است که البته احتمال می‌رود این محصول در سه مدل مذکور به صورت همزمان عرضه شود. این محصول که …

به گزارش موبنا، تراشه مرکزی این گوشی هوشمند مهم‌ترین بخش آن است که منابع آگاه می‌گویند شرکت کره‌ای برای این محصول تراشه Snapdragon 820، یا تراشه Exynos ساخت سامسونگ، یا گزینه سوم را در نظر گرفته است که البته احتمال می‌رود این محصول در سه مدل مذکور به صورت همزمان عرضه شود.

این محصول که قرار است پرچمدار گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی باشد، سیستم ورودی USB Type-C را در اختیار گرفته است. این خبر تایید به نقل از مرکز SamMobile تایید شده است و منابع مختلف آن را گزارش داده‌اند.

منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ بهترین گوشی بعدی خود را به بهترین سیستم ورودی موجود مجهز کند. استاندارد Type-C امکان انتقال سریع‌تر داده‌ها را فراهم می‌آورد، باتری را در زمان کوتاه‌تری شارژ می‌کند و در مجموع نسبت به سیستم‌های ورودی کنونی ارتقا یافته است.

شرکت سامسونگ همچنین قصد دارد مدل بعدی گوشی هوشمند Galaxy S6 به سیستم جدید شرکت Synaptics موسوم به ClearForce مجهز کند. این فناوری ماند ۳D Touch اپل عمل می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا