قیمت مسکن در قلب تهران

 یوسف‌آباد، امیرآباد، خیابان فاطمی برخی از کوچه‌های خیابان سنایی از محله‌های پر طرفدار این منطقه هستند. در هفته‌ای که گذشت بیشترین خرید و فروش در این منطقه به محله قزل قلعه اختصاص داشت. همچنین در هفته گذشته ۳ معامله میلیاردی در این منطقه به ثبت رسید. معامله نخست درمحله یوسف آباد بود که آپارتمانی ۱۶۳ …

 یوسف‌آباد، امیرآباد، خیابان فاطمی برخی از کوچه‌های خیابان سنایی از محله‌های پر طرفدار این منطقه هستند. در هفته‌ای که گذشت بیشترین خرید و فروش در این منطقه به محله قزل قلعه اختصاص داشت.

همچنین در هفته گذشته ۳ معامله میلیاردی در این منطقه به ثبت رسید. معامله نخست درمحله یوسف آباد بود که آپارتمانی ۱۶۳ متری با قدمت ۱۶ سال متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

آپارتمان دیگری در خیابان بلوارکشاورز که متراژ آن ۱۴۵ متر بود به قیمت متری ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رفت. اما بزرگ‌ترین معامله این منطقه مربوط به آپارتمانی کهنسال و عمر بنای ۳۵ ساله بود. این آپارتمان ۲۹۹ متری در محله گاندی به قیمت متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

قیمت عمده آپارتمان‌ها در این منطقه از متری ۳ میلیون و ۶۰۰هزار تومان آغاز می‌شود و تا متری ۷ میلیون تومان ادامه دارد. برخی از محله‌های این منطقه مانند خیابان ابن سینا و مستوفی در محله یوسف‌آباد گاهی متری بیش از ۹ میلیون تومان هم قیمت‌گذاری می‌شود و در محدوده میدان آرژانتین محله ساعی، آپارتمانی به قیمت متری ۱۰ میلیون تومان هم به فروش رفته است.

در هفته گذشته در برخی از محلات این منطقه مانند ایرانشهر و میدان انقلاب آپارتمان‌هایی به قیمت متری ۲ میلیون و ۷۰۰هم به فروش رفته است. بیشتر آپارتمان‌های فروش رفته در این منطقه قدمت بالایی دارند و دارای متراژ‌های بالا نیز هستند.

قیمت مسکن در قلب تهران
۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا