چینی‌ها قفل iOS 9 را شکستند

به گزارش موبنا، گروه چینی Pangu که در زینه تولید ابزارهای کاربردی برای شکستن قفل‌های موبایلی شهرت جهانی دارد، از حدود یک ماه قبل فعالیت خود ار روی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل آغاز کرد و سرانجام شد ویرایش ۹.۰.۲ از نسخه iOS 9 را به صورت قفل شکسته در اختیار کاربران بگذارد. …

به گزارش موبنا، گروه چینی Pangu که در زینه تولید ابزارهای کاربردی برای شکستن قفل‌های موبایلی شهرت جهانی دارد، از حدود یک ماه قبل فعالیت خود ار روی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل آغاز کرد و سرانجام شد ویرایش ۹.۰.۲ از نسخه iOS 9 را به صورت قفل شکسته در اختیار کاربران بگذارد.

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد شکستن قفل iOS 9 را دارید و می‌خواهید آن را روی یک دستگاه ویندوزی یا اندرویدی نصب کنید، بهتر است ابزار کاربردی این شرکت را در اختیار بگیرید.

این گروه چینی توضیح داد که ابزار ویژه آنها امکان نصب iOS 9 روی دستگاه‌هایی که صرفا برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده‌اند را فراهم می‌آورد و علاوه بر آن کاربران مک هم می‌توانند این قابلیت را در اختیار بگیرند.

خاصیت دیگری که این ابزار دارد، به شما امکان می‌دهد پس از شکسته شدن قفل دستگاه به راحتی از آن استفاده کنید و برای استفاده از برخی قابلیت‌ها، نیازمند اتصال گوشی به رایانه شخصی نباشید.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا