نمایشگر Galaxy S7 سامسونگ فشار دست را محاسبه می‌کند

به گزارش موبنا، این فناوری میزان فشار وارده از نوک انگشتان روی نمایشگر لمسی را محاسبه می‌کند و به کمک یک نرم‌افزار ویژه به درستی تشخیص می‌دهد که در جریان استفاده از نمایشگر لمسی چه میزان سطح آن را فشار می‌دهید. بر این اساس اگر شما نمایشگر را محکم یا آرام فشار دهید عکس‌العمل متفاوت …

به گزارش موبنا، این فناوری میزان فشار وارده از نوک انگشتان روی نمایشگر لمسی را محاسبه می‌کند و به کمک یک نرم‌افزار ویژه به درستی تشخیص می‌دهد که در جریان استفاده از نمایشگر لمسی چه میزان سطح آن را فشار می‌دهید.

بر این اساس اگر شما نمایشگر را محکم یا آرام فشار دهید عکس‌العمل متفاوت را مشاهده خواهید کرد. این کار می‌تواند دقت شما را برای تایپ کردن حین حرکت یا باز کردن گزینه مورد نظر افزایش دهد.

فناوری ۳D Touch موجب شد بسیاری از رقبای اپل در این عرصه عقب بمانند. با این وجود یکی از سرسخت‌ترین رقبای این شرکت یعنی سامسونگ تصمیم گرفته است پرچمدار بعدی خود را به فناوری مشابه مجهز کند.

منابع آگاه چینی در آخرین خبرها اعلام کردند که شرکت کره‌ای سامسونگ یکی از چندین شرکت حاضر در گروه Synaptics است که فناوری ویژه‌ای را با نام ClearForce توسعه می‌دهد. این فناوری از پایه به صورت ۳D Touch ساخته شده است که بر این اساس در دستگاه‌های غیر اپلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدیهی است که این همکاری‌ها بین سامسونگ و مرکز Synaptics باعث می‌شود که بهترین گوشی بعدی اندرویدی یعنی Galaxy S7 سامسونگ همراه با فناوری ClearForce به دست کاربران جهانی برسد.

این فناوری حسگر هوشمند برای محاسبه فشار وارده به سیستم سخت‌افزاری نمایشگر را شامل می‌شود و هنوز جزییات بیشتر آن اعلام نشده است. هنوز به درستی مشخص نیست سامسونگ از این فناوری به چه صورت بهره می‌برد و نر‌م‌افزار مربوط به آن را چگونه توسعه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا