دو دوربین جدید کانن برای عکاسی حرفه‌ای عرضه شد

به گزارش موبنا، دوربین دیجیتالی جدید PowerShot G5 X که به سیستم هوشمند الکترونیکی تشخیص سوژه (EVF) مجهز شده است، قابلیت‌های ویژه‌ای را شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بدنه باریک، وزن کم و … اشاره کرد. مدل دیگری که همزمان با این محصول ارایه شده است PowerShot G9 X نامیده می‌شود که …

به گزارش موبنا، دوربین دیجیتالی جدید PowerShot G5 X که به سیستم هوشمند الکترونیکی تشخیص سوژه (EVF) مجهز شده است، قابلیت‌های ویژه‌ای را شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بدنه باریک، وزن کم و … اشاره کرد.

مدل دیگری که همزمان با این محصول ارایه شده است PowerShot G9 X نامیده می‌شود که لنز اپتیکال باکیفیت و حسگر تصویری یک اینچی از مهم‌ترین مشخصات آ> است.

هر دو محصول یاد شده برای عکاسی حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و شرکت کانن آنها را به گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و گیرنده کوتاه‌بورد NFC مجهز کرده است تا فرآیند انتقال عکس‌ها و ویدیوها برای کاربران آسان شوند.

این دو دوربین دیجیتالی هوشمند با چاپگرهای PIXMA و SELPHY کانن سازگاری دارند و بر این اساس کاربران می‌توانند با نصب ابزار کاربردی PIXMA Printing Solutions به صورت بی‌سیم عکس‌های خود را چاپ کنند.

هر دو دوربین دیجیتالی جدید حسگر یک اینچی ۲۰.۲ مگاپیکسلی از نوع High-Sensitivity CMOS را شامل می‌شوند و طیف ایزو آنها ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ اعلام شده است.

پردازنده تصویری این دو دوربین DIGIC 6 Image است و قابلیت HS System کانن به عکاسان امکان می‌دهد تصاویر را با تمام جزییات و امکانات ضبط کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا