کشتی دشمن را در ۵۰ ثانیه غرق می کنیم

دریادار پاسدار “علی فدوی ” فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی درباره توانمندی نیروی دیایی سپاه در مقابله با اهداف خارجی اظهارداشت: اهدافی که به مثابه اهداف خارجی (شبیه‌ساز کشتی‌های آمریکایی) برای شلیک انتخاب می‌شود در ۵۰ ثانیه غرق می‌گردد. وی با اشاره به توانمندی سپاه در انهدام ناوهای جنگی در مدت کوتاه و شعاع …

دریادار پاسدار “علی فدوی ” فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی درباره توانمندی نیروی دیایی سپاه در مقابله با اهداف خارجی اظهارداشت: اهدافی که به مثابه اهداف خارجی (شبیه‌ساز کشتی‌های آمریکایی) برای شلیک انتخاب می‌شود در ۵۰ ثانیه غرق می‌گردد.

وی با اشاره به توانمندی سپاه در انهدام ناوهای جنگی در مدت کوتاه و شعاع عملیاتی بالای “ندسا” در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز که شعاع دریا بالاست، نیروی دریایی سپاه آماده است که با آمریکایی‌ها در یک نبرد رویارو قرار بگیرد و قطعا ما در نبرد با آمریکایی‌ها پیروز خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما دست برتر را در خلیج فارس داریم و به همین خاطر آمریکایی‌ها با ما وارد جنگ نمی‌شوند، گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه نمی‌توانند الزامات اقدام نظامی علیه ایران را فراهم کنند و ضد ایران اقدام نظامی کنند.

وی با اشاره به قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی و پذیرفتن این قدرت از سوی آمریکایی‌ها خاطر نشان کرد : آمریکا قبل از هر اقدامی خسارت و نفع را برآورد و بررسی می‌کند و اگر بداند خسارت بیشتر از سود است آن اقدام را انجام نمی‌دهد و ما هم همواره توانمندی دفاعی خود را افزایش می‌دهیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا