جدیدترین گوشی‌های عرضه شده در دو هفته گذشته

به گزارش موبنا، مایکروسافت گوشی هوشمند Lumia 950 X را با نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی از نوع QHD عرضه کرد تا این محصول جایگزین Lumia 1520 شود. به صورت همزمان گوشی هوشمند Lumia 950 مایکروسافت با نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD در اختیار کاربران قرار گرفت تا مایکروسافت جدیدترین گام‌های خود را برای حضور …

به گزارش موبنا، مایکروسافت گوشی هوشمند Lumia 950 X را با نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی از نوع QHD عرضه کرد تا این محصول جایگزین Lumia 1520 شود.

به صورت همزمان گوشی هوشمند Lumia 950 مایکروسافت با نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD در اختیار کاربران قرار گرفت تا مایکروسافت جدیدترین گام‌های خود را برای حضور پررنگ‌تر در عرصه جهانی گوشی‌های هوشمند بردارد.

مایکروسافت همچنین گوشی هوشمند دیگری را در رده محصولات متوسط با نام Lumia 550 عرضه کرد. این محصول نمایشگر ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی داشت و از دیگر امکانات آن می‌شد به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی و تراشه مرکزی Snapdragon 210 اشاره کرد.

طی دو هفته گذشته گوشی هوشمند Gionee Elife E8 نیز برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع QHD داشت و شامل دوربین دیجیتالی ۲۴ مگاپیکسلی می‌شد.

همچنین شرکت گوگل دو گوشی هوشمند جدید خود را طی این دوره زمانی عرضه کرد. گوشی نخست Nexus 6P نام داشت که در شرکت چینی هوواوی ساخته شده بود و گوشی دیگر با نام Nexus 5X ساخت شرکت ال‌جی بود. هر دو محصول مذکور به آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید ۶ مارشمالو مجهز بودند.

شرکت ال‌جی نیز گوشی هوشمند جدید V10 را با دو نمایشگر مجزا به دست کاربران رساند. نمایشگر ثانوی این محصول در بالای نمایشگر اصلی واقع شده است و دو لنز مجزا را برای دوربین سلفی شامل لمی‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا