دل شرکت EMC را ۶۵ میلیارد دلار می‌خرد

به گزارش موبنا، اما دل هم‌اکنون تصمیم گرفته است بزرگترین اتفاق در تاریخ فناوری جهان را رقم بزند و بر اساس آن بزرگترین خرید در این صنعت را به نام خود ثبت کند تا مدیریت شرکت بزرگ EMC را نیز در اختیار بگیرد. این طور که منابع آگاه امروز اعلام کردند، دل تصمیم گرفته است …

به گزارش موبنا، اما دل هم‌اکنون تصمیم گرفته است بزرگترین اتفاق در تاریخ فناوری جهان را رقم بزند و بر اساس آن بزرگترین خرید در این صنعت را به نام خود ثبت کند تا مدیریت شرکت بزرگ EMC را نیز در اختیار بگیرد.

این طور که منابع آگاه امروز اعلام کردند، دل تصمیم گرفته است برای این قرارداد بزرگ ۶۵ میلیارد دلار بپردازد و پیش‌بینی شده است که خبر رسمی و نهایی در این زمینه صبح فردا منتشر شود.

دل این اقدام بزرگ را با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری Silver Lake به انجام می‌رساند و خرید جدید به آن کمک می‌کند تا خود را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان معرفی کند.

دل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود. ولی از آنجایی که بازار جهانی رایانه رو به افول است، این شرکت تصمیم دارد در دیگر زمینه‌ها سرمایه‌گذاری کند و به یکی از قطب‌های اصلی خدمات سازمانی در جهان تبدیل شود.

نوشته های مشابه

«مایکل دل» همکاری‌های خود با شرکت سرمایه‌گذاری Silver Lake را دو سال قبل آغاز کرد و به کمک آنها توانست همه سهام شرکت دل را به صورت یکجا بخرد. او هم‌اکنون تصمیم گرفته است با همین مرکز شرکت بزرگ EMC را هم از آن خود کند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا