دل شرکت EMC را می‌خرد

به گزارش موبنا، خبرگزاری رویترز در تازه‌ترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه توضیح داد که دل هم‌اکنون با بانک‌های عامل وارد مذاکره شده است تا بتواند پشتوانه مالی این واگذاری را تامین کند و این طور که توافق شده، قرار است تمام هزینه مربوط به این اقدام به صورت نقدی پرداخت شود. اگر …

به گزارش موبنا، خبرگزاری رویترز در تازه‌ترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه توضیح داد که دل هم‌اکنون با بانک‌های عامل وارد مذاکره شده است تا بتواند پشتوانه مالی این واگذاری را تامین کند و این طور که توافق شده، قرار است تمام هزینه مربوط به این اقدام به صورت نقدی پرداخت شود.

اگر واگذاری مذکور انجام شود، این بزرگترین خرید در تاریخ جهان خواهد بود. پیش از این شرکت Avago Technologies مرکز Broadcom Group را به قیمت ۳۷ میلیارد دلار خریداری کرده بود که گفته می‌شود قرارداد میان دو شرکت دل و EMC با ارزش بالاتری صورت می‌گیرد.

هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که دل چه میزان پول برای خرید EMC پرداخت می‌کند، ولی باید گفت ارزش سرمایه‌های شرکت EMC در بازار جهانی حدود ۵۰ میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

به گفته رویترز، در شرایط کنونی هیچ یک از دو شرکت مذکور حاضر به توضیح نشدند و این خبر را تایید یا تکذیب نکردند.

نوشته های مشابه

شرکت دل طی سال‌های گذشته سعی کرده است تمرکز اصلی فعالیت‌های خود را از رایانه‌های شخصی بردارد و فعالیت‌های گسترده‌تری در عرصه خدمات سازمانی انجام دهد. از آنجایی که فروش رایانه‌های شخصی در چند سال اخیر کاهش یافته است، دل ورود به دیگر بازارها را برای خود ترجیح می‌دهد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا