سامسونگ در پرونده قضایی با Nvidia تبرئه شد

به گزارش موبنا، سامسونگ هم‌اکنون با شرکت‌های اپل، مایکروسافت و Nvidia درگیری قضایی دارد و طی چند سال گذشته پرونده‌های فراوان در مورد فناوری‌های استفاده شده در دستگاه‌های موبایلی سامسونگ مطرح شده است. مرکز تجارت جهانی بر اساس آخرین بررسی‌های خود به دو شرکت سامسونگ و کوالکام اعلام کرد که آنها هیچ تخلفی انجام نداده‌اند …

به گزارش موبنا، سامسونگ هم‌اکنون با شرکت‌های اپل، مایکروسافت و Nvidia درگیری قضایی دارد و طی چند سال گذشته پرونده‌های فراوان در مورد فناوری‌های استفاده شده در دستگاه‌های موبایلی سامسونگ مطرح شده است.

مرکز تجارت جهانی بر اساس آخرین بررسی‌های خود به دو شرکت سامسونگ و کوالکام اعلام کرد که آنها هیچ تخلفی انجام نداده‌اند و حق امتیازهای ثبت شده به نام شرکت Nvidia را به صورت غیرقانونی تصاحب نکرده‌اند.

شرکت Nvidia از حدود یک سال قبل پرونده‌ای را مطرح کرده بود که بر اساس آن گفته می‌شد سامسونگ در دستگاه‌های موبایلی خود به صورت غیرقانونی حق امتیازهای آن را به کار گرفته است. ولی یکی از قاضی‌های دادگاه عالی سازمان ITC گفت هیچ تخلفی در این زمینه مطرح نشده است.

شرکت Nvidia از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های گرافیکی در جهان محسوب می‌شود و ادعا کرده است که سیستم‌های گرافیکی در دستگاه‌های موبایلی سامسونگ مبتنی بر فناوری آن ساخته می‌شوند.

قاضی «توماس پندِر» گفت سامسونگ تخلفی در این زمینه انجام نداده است و در مورد دو حق امتیاز شرکت Nvidia، استفاده غیرقانونی از آن صورت نگرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا