نخستین گوشی روباتیک جهان با قابلیت‌های متفاوت

به گزارش موبنا، این روبات می‌تواند به تماس‌های شما پاسخ دهد، حرکات موزون انجام دهد، عکس‌ها را با پراژکتور خود پخش کند، نقشه دیجیتالی را به صورت بزرگ نمایش دهد و کارهای جالب دیگری را به انجام برساند. این روبات درون خود گوشی هوشمند دارد و می‌تواند از سیم‌کارت‌های معمول پشتیبانی کند تا انواع قابلیت‌های …

به گزارش موبنا، این روبات می‌تواند به تماس‌های شما پاسخ دهد، حرکات موزون انجام دهد، عکس‌ها را با پراژکتور خود پخش کند، نقشه دیجیتالی را به صورت بزرگ نمایش دهد و کارهای جالب دیگری را به انجام برساند.

این روبات درون خود گوشی هوشمند دارد و می‌تواند از سیم‌کارت‌های معمول پشتیبانی کند تا انواع قابلیت‌های مورد نیاز شما ارایه شود.

برای نخستین روبات مجهز به گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۲ اینچی در نظر گرفته شده است که در قسمت پشت سر روبات قرار دارد. البته نکته جالب این است که روبات هوشمند با وجود داشتن جثه بزرگ، باز هم می‌تواند در جیب شما جا شود و به همین خاطر حمل آن آسان است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که از سال آینده نخستین گوشی هوشمند روباتی جهان را وارد ژاپن می‌کند و در صورت استقبال، آن را به دست کاربران دیگر کشورها هم می‌رساند.

این روبات که در شرکت ژاپنی شارپ ساخته شده است از خدمات مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و قادر است به صحبت‌های صاحب خود پاسخ دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا