تکذیب اسلحه کشی در کنسرت ناظری

«ابراهیم رحیمی زنگنه» روز شنبه در گفت و گویی اضافه کرد: شخصا از ابتدای برنامه (از ساعت ۲۰:۳۰ تا ساعت ۲۴) در کنسرت حضور داشتم اما نه چیزی در این باره دیدم و نه شنیدم. از روز گذشته مطلبی به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و برخی مدعی شده اند در …

«ابراهیم رحیمی زنگنه» روز شنبه در گفت و گویی اضافه کرد: شخصا از ابتدای برنامه (از ساعت ۲۰:۳۰ تا ساعت ۲۴) در کنسرت حضور داشتم اما نه چیزی در این باره دیدم و نه شنیدم.

از روز گذشته مطلبی به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و برخی مدعی شده اند در کنسرت چهارشنبه گذشته شهرام ناظری در سرسرای امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه، یک مسئول اجرایی برگزاری کنسرت به روی یکی از نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده اما فرد مسلح پس از دستگیری توسط حراست، فراری داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اما این ادعا را نادرست دانست و گفت: حدود ۲۰ مهمان ویژه از جمله معاون استاندار داشتیم و حدود ۵۰ مسئول بلند پایه استان و سایر استان ها نیز در این کنسرت حضور داشتند، پس چطور ممکن است چنین مسئله ای اتفاق افتاده باشد اما همه از آن بی خبر باشند.

رحیمی زنگنه در عین حال گفت: ظاهرا در زمان شروع کنسرت یکی از مغازه داران اطراف سالن به محل نصب بنری درباره برنامه اعتراض می کند که این رویداد یک درگیری لفظی کوتاه بوده و خیلی سریع حل شده است.

خبرنگار ایرنا به سراغ سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه هم رفت که او نیز از «اسلحه کشی در کنسرت شهرام ناظری» اظهار بی اطلاعی کرد.
آمویی تاکید کرد تاکنون چنین موردی گزارش نشده است.

فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه هم به ایرنا گفت: من جمعه شب با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت و گو کردم که او نیز موضوع را تکذیب کرد.

وی افزود: «تاکنون خبری مبنی بر تایید اسلحه کشی به دست ما نرسیده است.»

کنسرت شهرام ناظری و فرزندش حافظ روزهای ۱۴ و ۱۵ مهرماه در سرسرای ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

شهرام ناظری خردادماه سال گذشته نیز یک کنسرت در شهر کرمانشاه برگزار کرده بود.
ناظری از موسیقی دانان و خوانندگان مشهور ایرانی است که ۶۶ سال پیش در شهرستان صحنه در ۶۰ کیلومتری مرکز استان کرمانشاه متولد شده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا