سومین نسل گوشی‌های سامسونگ با سیستم عامل Tizen عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به Galaxy J2 پیشرفت‌های فراوانی کرده است که از جمله آنها می‌توان به تغییر نمایشگر از مدل Super AMOLED به مدل‌های بهتر اشاره کرد. نمایشگر این گوشی هوشمند جدید ۵ اینچی است که تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و بر این اساس می‌توان گفت …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند نسبت به Galaxy J2 پیشرفت‌های فراوانی کرده است که از جمله آنها می‌توان به تغییر نمایشگر از مدل Super AMOLED به مدل‌های بهتر اشاره کرد.

نمایشگر این گوشی هوشمند جدید ۵ اینچی است که تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و بر این اساس می‌توان گفت پیش‌بینی‌های قبلی برای عرضه J3 با نمایشگر ۴.۷ درست نیست.

سامسونگ این محصول را به تراشه مرکزی Snapdragon 410 با پردازنده ۶۴ بیتی Cortex-A53 مجهز کرده است که از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

دوربین دیجیتالی Galaxy J3 نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است. دوربین اصلی گوشی با حسگر ۸ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل تصویربرداری می‌کند و دوربین سلفی آن حسگر ۵ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. منابع آگاه پیش‌بینی کردند این محصول سومین نسل از گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل Tizen است.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا