استفاده مردم از ایمیل چاپار به سقف رسید

به گزارش موبنا از ایسنا، نصرالله جهانگرد در پاسخ به این سوال که در حال حاضر خدمات بومی مانند ایمیل‌های ملی یا جست‌وجوگرهای ایرانی تا چه حد توسط مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند توضیح داد: ظرفیت امکانات بومی ایجاد شده عموما در حداکثر ممکن در حال استفاده است. وی با اشاره ایمیل چاپار به عنوان یکی …

به گزارش موبنا از ایسنا، نصرالله جهانگرد در پاسخ به این سوال که در حال حاضر خدمات بومی مانند ایمیل‌های ملی یا جست‌وجوگرهای ایرانی تا چه حد توسط مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند توضیح داد: ظرفیت امکانات بومی ایجاد شده عموما در حداکثر ممکن در حال استفاده است.

وی با اشاره ایمیل چاپار به عنوان یکی از این خدمات که استفاده از آن به سقف ظرفیت رسیده، یادآور شد: برای استفاده بیشتر از خدمات این پست الکترونیکی در حال طراحی برای ارتقاء سقف هستیم، اما هنوز ظرفیت چاپار نسبت بزرگی از نیاز جامعه را پاسخ نمی‌دهد.

طی سال‌های اخیر به منظور تامین نیازهای کاربران در داخل کشور که منجر به کاهش هزینه‌های اتصال به اینترنت و بهبود سرعت می‌شود، تلاش‌های متعددی شده است.

بر این اساس چندین ایمیل ایرانی و چندین موتور جست‌وجوی داخلی شروع به کار کرده‌اند که از این میان برخی از سرویس‌ها شناخته‌تر شده و در میان کاربران محبوبیت و مقبولیت بیشتری داشته‌اند.

با این حال همچنان آماری در خصوص اینکه چند درصد مردم ایران در این بخش‌ها از خدمات بومی استفاده می‌کنند منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا