اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم. فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. صبر ما زیاد است و مردم ما …

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. صبر ما زیاد است و مردم ما به راهی که می‌روند معتقد هستند.

سردار جعفری تأکید کرد: شهادت در این راه اجری است که خدا نصیب انسان می‌کند و جوانان ما باید خودشان را در این صحنه برای حضور طولانی آماده کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد، نظام و مردم سوریه مدیون شهید همدانی هستند.

وی گفت: سردار شهید همدانی در عین حالی که مأموریتش به پایان رسیده بود اما مجدداً به جبهه مقاومت بازگشت و نقش مهمی را در این جبهه ایفا کرد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا