دسترسی به محتویات واتس‌اپ روی Drive گوگل ممکن شد

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید طی چند ماه گذشته مورد آزمایش‌های مختلف قرار گرفت و سرانجام از آپریل ۲۰۱۵ گروه ویژه کاربران به صورت عملی آن را مورد استفاده قرار دادند تا مشکلات احتمالی سرویس مشخص شود. ولی از هم‌اکنون تمام کاربرانی که نسخه بتا این قابلیت را در اختیار گرفتند و آن دسته …

به گزارش موبنا، این قابلیت جدید طی چند ماه گذشته مورد آزمایش‌های مختلف قرار گرفت و سرانجام از آپریل ۲۰۱۵ گروه ویژه کاربران به صورت عملی آن را مورد استفاده قرار دادند تا مشکلات احتمالی سرویس مشخص شود.

ولی از هم‌اکنون تمام کاربرانی که نسخه بتا این قابلیت را در اختیار گرفتند و آن دسته از کاربرانی که تاکنون آن را به کار نبرده‌اند، از هم‌اکنون می‌توانند تمام داده‌های موجود در واتس‌اپ خود را روی سرویس ابری Google Drive ذخیره کنند.

روز گذشته مراکز خبری با انتشار مطالب مختلف اعلام کردند قابلیت جدید برای این سرویس عرضه شده است تا کاربران بتوانند به صورت مستقیم به Google Drive دسترسی داشته باشند.

البته نکته جالب اینجاست که شرکت گوگل قابلیت مذکور را عرفی کرد و واتس‌اپ به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک هیچ خبری در این زمینه اعلام نکرد.

همان طور که از توضیحات مذکور پیش‌بینی می‌شود، این سرویس به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم داده‌های خود را از روی واتس‌اپ به Google Drive انتقال دهند. بنابراین کاربران می‌توانند حتی پس از پاک کردن ابزار واتس‌اپ باز هم به محتویات آن دسترسی داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا