Galaxy S7 سامسونگ در سه مدل ساخته می‌شود

به گزارش موبنا، سامسونگ به هواداران خود اطمینان داد که غیب تراشه‌های کوالکام در گوشی هوشمند S6 به معنی پایان همکاری این دو شرکت بزرگ نیست و به نظر می‌رسد سامسونگ کره‌ای قصد دارد در مدل بعدی بهترین گوشی هوشمند خود یک مدل از سری  تراشه‌های Snapdragon را مورد استفاده قرار دهد. منابع آگاه اعلام …

به گزارش موبنا، سامسونگ به هواداران خود اطمینان داد که غیب تراشه‌های کوالکام در گوشی هوشمند S6 به معنی پایان همکاری این دو شرکت بزرگ نیست و به نظر می‌رسد سامسونگ کره‌ای قصد دارد در مدل بعدی بهترین گوشی هوشمند خود یک مدل از سری  تراشه‌های Snapdragon را مورد استفاده قرار دهد.

منابع آگاه اعلام کردند نمونه‌های اولیه گوشی هوشمند Galaxy S7 همراه با تراشه مرکزی Snapdragon 820 کامل شده است.

البته توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند در سه مدل مختلف با سه نوع تراشه عرضه می‌شود. تراشه مرکزی مدل دوم از آنها Exynos 8890 است که در شرکت سامسونگ به تولید می‌رسد و هم‌اکنون مورد آزمایش‌های نهایی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش منابع آگاهی که از فرآیند تولید این گوشی خبر دارند،‌ سومین محصول نیز تراشه ساخت سامسونگ موسوم به Exynos 7422 را در خود جا داده است که معادل آن را می‌تواند در تبلت Note 5 مشاهده کرد.

البته سامسونگ هنوز این پروژه را نبسته است و به همین خاطر احتمال می‌رود قطعاتی که هم‌اکنون در سه مدل یاد شده مورد استفاده قرار گرفتند، تغییر کنند. کارشناسان اعلام کردند مدل‌ Galaxy S7 که تراشه Exynos 7422 را در خود جا داده ‌است برای بازارهای نوظهور از جمله هند عرضه می‌شوند که قیمت ارزان‌تری دارند.

مدل ویژه Galaxy S7 با تراشه مرکزی Snapdragon 820 برای دو بازار چین و آمریکا طراحی شده است و مدل مجهز به Exynos 8899 هم در اروپا، ژاپن و کره عرضه می‌شود.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا