سخنرانی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران در کنفرانس ظرفیت اوراسیا۲۰۱۵ ترکیه

خسروی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که به عنوان سخنران ویژه کنفرانس ظرفیت اوراسیا ۲۰۱۵ ترکیه در جمع نماینگان کشورهای این منطقه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: استقبال جمعیت جوان و بازار فعال مخابراتی ایران از اینترنت با ظرفیت بالا و کیفیت سرویس خوب ، زمینه …

خسروی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که به عنوان سخنران ویژه کنفرانس ظرفیت اوراسیا ۲۰۱۵ ترکیه در جمع نماینگان کشورهای این منطقه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: استقبال جمعیت جوان و بازار فعال مخابراتی ایران از اینترنت با ظرفیت بالا و کیفیت سرویس خوب ، زمینه لازم جهت رشد و توسعه زیرساخت های ارتباطی در این کشور را فراهم کرده است.

معاون وزیر ارتباطات در خصوص سیاست های توسعه ای شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تلاش برای ارتقاء ظرفیت اینترنت بین الملل از ۲T به ۸T تا سال ۲۰۱۷ و ۱۶T تا پایان سال ۲۰۲۰ برنامه ای است که در این شرکت تدوین شده است .

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود توسعه شبکه برای افزایش ترانزیت بین الملل از ۳۰۰G به ۲۰ T در ۲۰۱۷ و۳۰T تا سال ۲۰۲۰ راپیش بینی کرده ایم .

وی با تاکید بر این نکته که هیچ محدودیتی پیش روی شرکت ارتباطات زیرساخت وجود ندارد تصریح کرد: این شرکت از هرگونه مشارکت بین المللی در این عرصه استقبال می کند.

خسروی درخصوص تاثیر تنظیم مقررات بر آینده ICT کشور گفت :اجرای سیاستهای خصوصی سازی از یکسو و باز شدن فضای تجاری جهانی ایران در دوران پس از تحریم از سوی دیگر ، زمیه مناسبی برای سرمایه گذاریهای خارجی در بخش مخابرات و ارتباطات ایران فراهم می کند.

وی مشارکت در پروژه های توسعه خدمات مخابراتی در سطح ایران و منطقه را از جمله اولویتهای شرکت ارتباطات زیرساخت دانست که نقش ویژه‌ای در افزایش رشد اقتصادی کشوربازی می کند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص استراتژی ایران برای ورود به بازار مخابراتی منطقه اوراسیا تصریح کرد :خرید و فروش ظرفیت ارتباطی، ارائه و خرید سرویس با کیفیت و قیمت مناسب، استراتژی اصلی ایران در این بازار است.

مهندس خسروی مشارکت در کنسرسیوم های بین المللی برای ارائه خدمات در سطح بین الملل ،ترانزیت ارتباطات مخابراتی منطقه مشابه با پروژه EPEG ،توزیع محتوا در ایران و منطقه CDN،ارائه خدمات Host و Telehosting را از دیگر شیوه های حضور ایران در بازار ارتباطات بین الملل اعلام کرد.

وی درخصوص تلاش ترکیه برای تبدیل شدنبه مرکز اصلی ترانزیت ارتباطات بین الملل منطقه گفت: سیاست ما در عرصه مخابرات و ارتباطات منطقه بر اصل تعامل با تمامی شرکای تجاری و مخصوصا کشورهای هم مرز و همسایه بناشده است.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه موقعیت ترکیه و ایران در کنار یکدیگر برای ترانزیت ترافیک اروپا به آبهای آزاد جنوب و اتصال به شبه قاره هند و چین، امتیازی بزرگی است ، همکاری بیشتر این دو کشور را موضوعی پر اهمیت و استراتژیک برای توسعه ارتباطات منطقه و بین الملل دانست.

کنفرانس ظرفیت اوراسیا ۲۰۱۵ ترکیه با هدف افزایش ظرفیت انتقال بین الملل کشورهای آسیایی اروپایی هفتم و هشتم مهر ماه در استانبول برگزار شد که در آن مدیران ارشد شرکت های مطرح مخابراتی جهان شرکت داشتند

این کنفرانس همه ساله با تمرکز بر کسب و کار و با هدف تبادل خدمات ارتباطی در سطح ملی منطقه ای و بین المللی و ایجاد فرصت های جدید مبادلات تجاری ارتباطی به صورت دوره ای در کشورهای مختلف منطقه برگزارمی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا