تاکید فرمانده ناجا بر استفاده از تکنولوژی روز

سردار “حسین اشتری” در مراسم افتتاح سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تسلیت حادثه غمناک و مصیبت بار سرزمین منا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: هفته ناجا در سال جاری با شعار “اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش” آغاز شد و در نیمه راه قرار دارد. …

سردار “حسین اشتری” در مراسم افتتاح سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تسلیت حادثه غمناک و مصیبت بار سرزمین منا و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: هفته ناجا در سال جاری با شعار “اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش” آغاز شد و در نیمه راه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اهداف پلیس بدون همکاری و مشارکت مردم محقق نمی شود، گفت: باید ارتباط منظم و مستمری بین نیروی انتظامی و مردم باشد؛ کار پلیس برای مردم و خدمت به آنها است.

فرمانده ناجا، حمایت مردم از پلیس را افتخار بزرگ نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: اقدامات ما در راستای تامین امنیت مردم، ارتقاء آرامش و آسایش جامعه است.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم، بیان داشت: این مهم نشانگر این است که نیروی انتظامی با استفاده از تکنولوژی و ظرفیت های روز، به منظور بهبود خدمت رسانی به مردم تلاش می کند و باید نتیجه این اقدامات و تجهیزات، ارتقاء امنیت اجتماعی باشد.

وی سپس به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتدار، عدالت، ترحم و مهربانی پلیس با مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید از یک سو با هنجارشکنان و افرادی که به حقوق دیگران تعدی می کنند، با قاطعیت برخورد کرده و از سوی دیگر با عدالت و مهربانی با آحاد مردم رفتار کند.

فرمانده ناجا افزود: مردم اعتماد بالایی به پلیس دارند و نیروی انتظامی را پناهگاه خود می دانند و اولین مکانی که برای حل مشکلات خود مراجعه می کنند، مراکز انتظامی است پس باید این اعتماد عمومی را افزایش دهیم و با سرعت، دقت و هماهنگی بیشتر در راه خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا به دلیل ویژگی های خاص استان قم و وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه، علمای اسلام و مردم شهید پرور در این استان اشاره کرد و عنوان داشت: قم قطب فرهنگی و دینی کشور و جهان اسلام است، ده ها هزار نفر طلبه غیر ایرانی از حدود ۱۲۰ کشور جهان در این شهر تحصیل می کنند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند که حدود ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز را تقدیم انقلاب و نظام کرده که بخش اعظمی از آن مربوط به تامین نظم و امنیت کشور و بخاطر تنوع ماموریت در جغرافیای کار نیروی انتظامی است.

عصر امروز (سه شنبه) با حضور سردار حسین اشتری سیستم جامع مانیتورینگ و استودیو خبر فرماندهی انتظامی استان قم عصر امروز با حضور سردار “حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی، “بهرامی” رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، سرپرست مخابرات کشور، استاندار و شهردار قم افتتاح شد.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا