رهبری تصميم نهايی درباره توافق را میگیرند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت: «تلاش های دیپلماتیک دولت در سیاست خارجی قابل تقدیر است ولی باید مراقبت کنند که مورد سوء استفاده دشمنان ما قرار نگیرند که البته رهبر ما مراقب هستند و تلاش خواهند کرد.» بخش فارسی پایگاه اینترنتی خبرگزاری ترند …

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت: «تلاش های دیپلماتیک دولت در سیاست خارجی قابل تقدیر است ولی باید مراقبت کنند که مورد سوء استفاده دشمنان ما قرار نگیرند که البته رهبر ما مراقب هستند و تلاش خواهند کرد.»

بخش فارسی پایگاه اینترنتی خبرگزاری ترند (ترند نیوز) جمهوری آذربایجان با درج این مطلب به نقل از رضایی افزود: «به هر حال مجلس باید نظرش را اعلام کند، این مسئله چون یک مسئله ملی است نهایتا رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت.»

ترند نیوز اضافه کرد: برخی نمایندگان مجلس از وجود ابهامات و مسائل خلاف منافع ملی در برجام خبر داده اند. محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز در جلسه علنی ۳۰ تیر مجلس گفت که هیچ گاه ادعا نمی‌کنیم توافق اتمی با گروه پنج بعلاوه یک کاملا به نفع ایران است. به گفته وی، برای رسیدن به خواسته‌ها در محدودیت‌ها و نظارت‌ها نرمش‌ها و انعطاف‌هایی داشته‌ایم.

این خبرگزاری در ادامه اضافه کرد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران گفت که «یکی از ابهاماتی که در رابطه با برجام است همین است که هنوز روشن نیست که دولت آمریکا و اروپا چه رفتاری می خواهند با رفع تحریمها داشته باشند. آیا می خواهند تحریمها را لغو بکند یا می خواهند تعلیق بکنند یا می خواهند بعضی از تحریمها را نگه دارند، بعضی را نگه ندارند. این در یک پرده ای از ابهام است.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا