کد یک همراه اول همچنان گران می‌شود

به گزارش موبنا از ایسنا، مروری بر بازار سیم‌کارت گویای آن است که همچنان کد‌های یک و دو همراه اول با شیبی کمتر از قبل مسیر افزایش قیمت را ادامه می‌دهند، اما در مورد سایر کد‌ها تقریبا وضعیت تغییر چندانی نداشته است. بر این اساس قیمت سیم‌کارت‌های کد یک به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان …

به گزارش موبنا از ایسنا، مروری بر بازار سیم‌کارت گویای آن است که همچنان کد‌های یک و دو همراه اول با شیبی کمتر از قبل مسیر افزایش قیمت را ادامه می‌دهند، اما در مورد سایر کد‌ها تقریبا وضعیت تغییر چندانی نداشته است.

بر این اساس قیمت سیم‌کارت‌های کد یک به دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و برای خرید این شماره‌ها هم در بازار حدود دو میلیون و ۵۰۰ تا دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروشنده پرداخت می‌شود. طبیعی است که قیمت هر شماره براساس میزان رند بودن آن بالاتر می‌رود.

کد دو نیز این روزها حداقل یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد و برای خرید آن در بازار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

قیمت کد سه نیز این روزها به بالای یک میلیون تومان رسیده و قیمت خرید آن در بازار حدود ۹۰۰ هزار تومان است.

سیم‌کارت کد چهار و پنج همراه اول نیز به ترتیب به قیمت‌های ۶۵۰ و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید آنها معمولا حدود ۱۰۰ هزار تومان کمتر از این رقم‌هاست.

شماره‌های همراه اولی که با رقم شش شروع شوند هم حداقل ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند که این رقم در کد‌های هفت هم تقریبا به همین شکل است.

البته در صورتی که کد هفت صفر در بازار وجود داشته باشد، قیمت آن به ۶۰۰ تا ۶۵۰ هزار تومان هم می‌رسد.

خط‌ های کد هشت نیز در صورت صفربودن حدود ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسیده و بالغ بر ۳۵۰ هزار تومان خریداری می‌شوند، در صورت کارکرده بودن هم قیمت این سیم‌کارت‌ها به ۳۵۰ هزار تومان می‌رسد.

کد‌های ۹ که از شماره‌های به نسبت جدید همراه اول هستند هم این روزها اغلب به شکل صفر در بازار به فروش می‌رسند و برای آنها قیمتی بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

سیم‌کارت‌های کد صفر نیز با قیمتی بیش از ۲۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

بنا بر اظهار فعالان بازار، بازار سیم‌کارت هم مانند بخش‌های دیگر این روزها شرایط رکود را سپری می‌کند و همچنان شماره‌های مورد علاقه و پرطرفدار به خط‌های کد یک مربوط می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا