نسل جدید کابل‌های HDMI برای پشتیبانی از تصاویر ۴ هزار پیکسلی

به گزارش موبنا،‌ این طرح که به صورت مستقیم توسط مرکز تولیدکننده فناوری‌های HDMI پشتیبانی می‌شود، کابل‌هایی را مورد آزمایش قرار می‌دهد که می‌توانند داده‌های تصویری را با سرعت بالاتر انتقال دهد. این فناوری جدید به آداپتورهای HDMI امکان می‌دهد سرعت خود را به حداکثر برسانند و بتوانند با گیرنده‌های تصویری Ultra HD سازگاری پیدا …

به گزارش موبنا،‌ این طرح که به صورت مستقیم توسط مرکز تولیدکننده فناوری‌های HDMI پشتیبانی می‌شود، کابل‌هایی را مورد آزمایش قرار می‌دهد که می‌توانند داده‌های تصویری را با سرعت بالاتر انتقال دهد.

این فناوری جدید به آداپتورهای HDMI امکان می‌دهد سرعت خود را به حداکثر برسانند و بتوانند با گیرنده‌های تصویری Ultra HD سازگاری پیدا کنند.

بر این اساس دستگاه‌هایی که قرار است این فناوری را به کار گیرند، می‌بایست توان پشتیبانی از تصاویر ۴ هزار پیکسلی، Ultra HD و HDR را داشته باشند. در آزمایش‌های انجام شده این فناوری جدید موفق شد با موفقیت داده‌های تصویری با کیفیت‌های مذکور را مورد پشتیبانی قرار دهد.

در حال حاضر تمام حق امتیازهای مربوط به فناوری جدید HDMI ثبت شده و آزمایش‌های لازم با موفقیت روی آن انجام شده است. شرکت سازنده پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی این فناوری را در نسل جدید گیرنده‌های تلویزیونی به دست کاربران جهانی برساند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا