موج جدید بارش باران در راه است

احد وظیفه با اشاره به اینکه طی امروز و فردا همچنان شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم، گفت: این مسئله موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار گاهی با رعد و برق در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد. وی با بیان اینکه روز …

احد وظیفه با اشاره به اینکه طی امروز و فردا همچنان شاهد گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور هستیم، گفت: این مسئله موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار گاهی با رعد و برق در بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه موقتا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، اظهار کرد: از روز چهارشنبه مجددا با نفوذ سامانه دینامیکی به کشور ابتدا از سمت غرب و شمال غرب بارش‌ها آغاز شده و بتدریج سواحل شمالی، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور را نیز در برخواهد گرفت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور افزود: بارش‌ها در روز چهارشنبه در نیمه غربی و شمال غرب و در روز پنج‌شنبه در سواحل شمالی کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وظیفه در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان این شهر امروز کمی ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این استان در روز سه‌شنبه، کمی ابری تا نیمه ابری، در بعدازظهر وزش باد و در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نوشته های مشابه

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا