کنسول بازی PS4 ارزان می‌شود

به گزارش موبنا، در حالی که PlayStation 4 به عنوان آخرین کنسول بازی ساخته شده در شرکت سونی پیش‌تر با قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شد، این فروشگاه زنجیره‌ای اعلام کرد کاربران از هم‌اکنون می‌توانند آن را با قیمت ۳۵۰ یورو خریداری کنند. شرکت سونی نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۳ کنسول PS4 را روانه بازار کرد …

به گزارش موبنا، در حالی که PlayStation 4 به عنوان آخرین کنسول بازی ساخته شده در شرکت سونی پیش‌تر با قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شد، این فروشگاه زنجیره‌ای اعلام کرد کاربران از هم‌اکنون می‌توانند آن را با قیمت ۳۵۰ یورو خریداری کنند.

شرکت سونی نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۳ کنسول PS4 را روانه بازار کرد و از آن زمان تاکنون قیمت دتسگاه ۴۰۰ دلار باقی مانده بود.

البته سونی هنوز به صورت رسمی این کاهش قیمت را اعلام نکرده است. ولی منابع آگاه پیش‌بینی می کنند در روزهای آتی تخفیف ۵۰ دلاری برای تمام کاربران سونی در سراسر جهان اعمال شود.

لازم به ذکر است در حالی که هفته گذشته هر دستگاه کنسول بازی PS4 در کشور ژاپن با قیمت ۴۰ هزار ین فروخته می‌شد، از تاریخ اول اکتبر ۲۰۱۵ به بعد قیمت این محصول به ۳۵ هزار یورو کاهش یافت.

همزمان با این تصمیم «فیل اسپنسر» مدیر توسعه کنسول بازی مایکروسافت اعلام کرد که به زودی تغییر قیت‌های Xbox One را در آمریکای شمالی و اروپا اعمال می‌کند تا علاقمندان به این محصول بتوانند آن رابا قیمت ارزان‌تر خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا