ابزارهای موبایلی تصمیم مردم را برای خرید کالا تغییر می‌دهند

به گزارش موبنا، نتایج حاصل از مطالعه جدید دانشگاه ایالتی Iowa در آمریکا نشان داد بین میزان استفاده از ابزار موبایلی مربوطه و کالای خریداری شده توسط مشتریان ارتباط مستقیم وجود دارد و آن دسته از افرادی که با ابزارهای کاربردی بیشتر درگیری دارند، حاضر هستند برای خرید اقلام مختلف هزینه بیشتری پرداخت کنند. «سو …

به گزارش موبنا، نتایج حاصل از مطالعه جدید دانشگاه ایالتی Iowa در آمریکا نشان داد بین میزان استفاده از ابزار موبایلی مربوطه و کالای خریداری شده توسط مشتریان ارتباط مستقیم وجود دارد و آن دسته از افرادی که با ابزارهای کاربردی بیشتر درگیری دارند، حاضر هستند برای خرید اقلام مختلف هزینه بیشتری پرداخت کنند.

«سو جونگ کیم» مدیر این تحقیقات در گزارش نهایی خود که در «نشریه بین‌المللی بازاریابی تعاملی» نتشر شده است توضیح داد: «ابزارهای موبایلی می‌توانند قانون بازی را تغییر دهند و موجب شوند ارایه‌دهندگان خدمات و تولیدکنندگان محصول به صورت بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این مسئله می‌تواند برای مشتری و شرکت تولیدکننده مزایای فراوان به همراه داشته باشد».

کیم و دیگر همکارانش در دانشگاه نورث‌وسترن آمریکا داده‌های دریافتی از ابزارهای کاربردی را مورد بررسی قرار دادند و اطلاعات ویژه که مد نظر کاربران قرار می‌گیرد را بررسی کردند. این بررسی نشان داد محتویات هر ابزار بر تصمیم‌گیری کاربران در جریان خرید کالای جدید تاثیر مستقیم برجا می‌گذارد.

کارشناسان به این نتیجه رسیدند که حتی اگر ابزار کاربردی گزینه خرید نداشته باشد و کاربران نتوانند از داخل آن خریدهای خود را انجام دهند، ولی به صورت مستقیم روی تصمیم نهایی کاربران برای خرید یک محصول تصمیم مستقیم برجا می‌گذارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا