نسخه جدید اسکایپ اجرای همزمان چند برنامه را برای اپلی‌ها آسان کرد

به گزارش موبنا، این ابزار جدید که روز گذشته برای تبلت‌های iPad ارسال شد، قابلیت جدید Split View در سیستم عامل iOS 9 را ب کار می‌گیرد. این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران به کمک آن می‌توانند چند فرآیند مجزا را مدیریت کنند و دو ابزار کاملا متفاوت را به صورت همزمان …

به گزارش موبنا، این ابزار جدید که روز گذشته برای تبلت‌های iPad ارسال شد، قابلیت جدید Split View در سیستم عامل iOS 9 را ب کار می‌گیرد. این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران به کمک آن می‌توانند چند فرآیند مجزا را مدیریت کنند و دو ابزار کاملا متفاوت را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهند.

با اجرای قابلیت Split View کاربران می توانند به جای مراجعه از یک ابزار کاربردی به ابزار دیگر، هر دو آنها را در به صورت همزمان در کنار یکدیگر داشته باشند و مزایای آنها را به کار گیرند.

نسخه جدید ابزار ارتباطی اسکایپ مخصوص سیستم عامل iOS 9 از این قابلیت بهره می‌برد تا کاربران بتوانند حین گفت‌وگوی اینترنتی با دوستان، دیگر فرآیندهای مورد نظر خود را هم دنبال کنند.

باید توجه داشت کاربران جهانی از رایانه‌های لوحی و تمام قابلیت‌های آن استفاده نمی‌کنند و این دستگاه را در قالب یک گوشی هوشمند بزرگ به کار می‌بندند. شرکت اپل این روزها با کاهش سهم خود در بازار جهانی مواجه می‌شود و بیشتر افرادی که تبلت‌های اپل را خریدند، ترجیح می‌دهند دستگاه قبلی را برای خود نگه دارند.

اپل با افزودن قابلیت Split View و دیگر امکانات جدید می‌کوشد کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند. این شرکت هم‌اکنون بزرگترین تبلت خود را با نام iPad Pro روانه بازار کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا