دلفین باهوش گوشی را از غرق شدن در اقیانوس نجات داد

به گزارش موبنا، «تِرزا سی» از بازیکنان مشهور تیم ملی بسکتبال آمریکا این هفته به سواحل باهاماس سفر کرده بود که ناگهان گوشی او به داخل اقیانوس افتاد. او یک تصویر کوتاه روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک به نمایش گذاشت که در آن نشان می‌داد ترزا در جزایر Blue Lagoon به سر می‌برد. این جزایر کوچک …

به گزارش موبنا، «تِرزا سی» از بازیکنان مشهور تیم ملی بسکتبال آمریکا این هفته به سواحل باهاماس سفر کرده بود که ناگهان گوشی او به داخل اقیانوس افتاد.

او یک تصویر کوتاه روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک به نمایش گذاشت که در آن نشان می‌داد ترزا در جزایر Blue Lagoon به سر می‌برد. این جزایر کوچک به گونه‌ای است که مردم برای بازی با دلفین‌ها و شیرهای دریایی آزاد به آنجا می‌روند.

ترزا روی این تصاویر ویدیویی این گونه توضیح داد: «ما در حال تصویربرداری از دلفین‌ها بودیم و قایق ما در وسط اقیانوس اطلس بود. از فردی که در کنارم نشسته بود خواستم گوشی من را برای دقایقی نگه دارد و ناگهان گوشی از دستان او رها شد و به داخل آب افتاد».

یک دلفین باهوش که در آن منطقه با نام Cacique شناخته می‌شود این اتفاق را از نزدیک مشاهده می‌کرد و به محض افتادن گوشی به زیر آب رفت و چند ثانیه بعد در حالی که گوشی هوشمند در دهان او بود، از آب بیرون آمد.

تصویر ویدیویی منتشر شده از سوی ترزا تمام این جریان را نشان داد که دلفین چگونه به محض افتادن گوشی در اعماق اقیانوس تصمیم به نجات آن گرفت و چند ثانیه بعد گوشی را از آب بیرون آورد و به صاحبش تحویل داد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا