۱۸ مهر ماه آغاز پیش ثبت نام در الکامپ

به گزارش خبرنگار موبنا، ” ناصرعلی سعادت” با اعلام این خبر افزود: شرکت های علاقه مند به حضور در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بیست و یکم می توانند از هجدهم مهرماه با مراجعه به سایت www.iran-elecomp.com نسبت به پیش ثبت نام و سپس جانمایی اقدام کنند. رئیس سازمان نظام صنفی …

به گزارش خبرنگار موبنا، ” ناصرعلی سعادت” با اعلام این خبر افزود: شرکت های علاقه مند به حضور در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بیست و یکم می توانند از هجدهم مهرماه با مراجعه به سایت www.iran-elecomp.com نسبت به پیش ثبت نام و سپس جانمایی اقدام کنند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور افزود: تمام شرایط برای حضور شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف پیش بینی شده است تا امسال نمایشگاهی شایسته این صنف بزرگ برگزار کنیم. هدف سازمان برگزاری نمایشگاهی شفاف و به دور از حاشیه است.
سعادت، از برپایی دبیرخانه دایمی نمایشگاه در محل دبیرخانه سازمان نصر کشور خبر داد و افزود: اینکه مجوز برگزاری نمایشگاه پس از سال ها به سازمان نظام صنفی رایانه ای واگذار شده است نشان می دهد که همه نیاز بازار برای برگزاری نمایشگاهی پررونق و با شکوه که ظرفیت های صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات را به نمایش بگذارد احساس کرده اند.
او با اشاره به اینکه این نمایشگاه در شرایط پس از توافق و با روحیه ای سرشار از امید برگزار می شود، گفت: اکنون در آستانه شروع برنامه ششم توسعه، در شرایطی که همه نگاه ها به بخش خصوصی است؛ صنعت فاوا نیز با امیدواری به آینده نگاه می کند. برگزاری الکامپ بیست و یکم شروعی است بر اتفاقات مثبتی که صنف و صنعت ICT کشور در چند سال اخیر چشم به راه آن بوده است.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا