نگرانی از فتح زمین به دست بیگانگان فضایی!

سی ان ان گزارش داد؛  هاوکنیگ در مصاحبه با روزنامه ” ال پاییس” اسپانیا با اشاره به اینکه تردیدی ندارد موجودات فضایی وجود دارند، گفت :” اگر با موجودات فضایی در زمین روبرو شویم، احتمالا نتیجه این برخورد مشابه نتیجه برخورد کریستف کلمب با بومیان قاره آمریکا خواهد بود. نتیجه برخورد کلمب با بومیان قاره …

سی ان ان گزارش داد؛  هاوکنیگ در مصاحبه با روزنامه ” ال پاییس” اسپانیا با اشاره به اینکه تردیدی ندارد موجودات فضایی وجود دارند، گفت :” اگر با موجودات فضایی در زمین روبرو شویم، احتمالا نتیجه این برخورد مشابه نتیجه برخورد کریستف کلمب با بومیان قاره آمریکا خواهد بود. نتیجه برخورد کلمب با بومیان قاره آمریکا برای بومیان چندان خوب نبود.”

هاوکینک ۷۴ ساله در ادامه گفت از نظر او امکان وجود موجودات پیشرفته فضایی و تلاش آنها برای به دست گرفتن دیگر سیارات به منظور استثمار منابع آن، بعید نیست.

هاوکینگ با تاکید درباره اینکه تردیدی ندارد موجودات فضایی وجود دارند و اینکه انسان در کره زمین تنها نیست، افزود آینده نسل بشر تا حدود زیادی بسته به کشف یک سیاره جدید و نقل مکان به آنجا است.

او گفت:” خطر نابودی زمین روز به روز افزایش می یابد. به همین دلیل من موضوع سفر فضایی به دیگر کرات و سیارات را بسیار مهم می دانم.

هاوکینگ تاکید کرد:” برای مغز ریاضی من فکر کردن در مورد بیگانگان فضایی کاملا منطقی است. چالش واقعی این است که ما روی این موضوع کار و مطالعه کنیم که بیگانگان فضایی  احتمالا دارای چه مشخصاتی هستند.

هاوکینگ از سال ۲۰۱۰ بارها نگرانی خود درباره احتمال حمله بیگانگان فضایی به زمین و نابودی سیاره زمین را تکرار کرده است. یکی از پروژه های مورد علاقه هاوکینگ مطالعه روی موضوع احتمال وجود موجودات بیگانه در دیگر کرات و سیارات است.

در همین راستا هاوکینگ اخیرا با یک میلیاردر روسی به نام ” یوری میلنر” پروژه ای ۱۰۰ میلیون دلاری به منظور بررسی احتمال زندگی فرا زمینی آغازکرده است.

این پروژه بزرگ ترین پروژه در دست مطالعه بشر برای مطالعه امکان وجود موجودات فرازمینی است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا