همه دستگاه‌های ایسوس با Office مایکروسافت عرضه می‌شوند

به گزارش موبنا، مایکروسافت بر اساس استراتژی‌های جدید خود قراردادی را برای استفاده مشترک از حق امتیازها با شرکت تایوانی ایسوس منعقد کرده است و به موجب آن تمام دستگاه‌های ساخته شده در این شرکت مبتنی بر سیستم‌های عامل لینوکس، اندروید یا Chrome OS همراه با مجموعه نرم‌افزاری Office عرضه می‌شوند. مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای …

به گزارش موبنا، مایکروسافت بر اساس استراتژی‌های جدید خود قراردادی را برای استفاده مشترک از حق امتیازها با شرکت تایوانی ایسوس منعقد کرده است و به موجب آن تمام دستگاه‌های ساخته شده در این شرکت مبتنی بر سیستم‌های عامل لینوکس، اندروید یا Chrome OS همراه با مجموعه نرم‌افزاری Office عرضه می‌شوند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که همکاری‌های خود را در حوزه استفاده مشترک از حق امتیازها با ایسوس گسترش می‌دهد و طی آن تمام گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اندرویدی ساخته شده در شرکت ایسوس تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

ایسوس ده‌ها دستگاه الکترونیکی مختلف مبتنی بر لینوکس، اندروید و Chrome OS تولید می‌کند و قرارداد جدید به این معنی است که در تمامی آنها از مجوزهای مایکروسافت بهره می‌برد.

شرکت ایسوس موافقت کرده است به صورت پیش‌فرض ابزار کاربردی مربوط به مجموعه نرم‌افزاری Office را در تمام دستگاه‌های اندرویدی جدید خود ارایه دهد.

لازم به ذکر است اوایل سال جاری میلادی قرارداد مشابهی را شرکت‌های سامسونگ، دل و سونی با مایکروسافت منعقد کردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا