خرید بزرگ مایکروسافت برای توسعه بازی‌های ویدیویی

به گزارش موبنا، شرکت Havok موتور فیزیکی سه‌بعدی برای بازی‌ها تولید می‌کند و مجوزهایی برای توسعه استدیوهای بازی در اختیار دارد. این شرکت روی ۶۰۰ پروژه مختلف کار می‌کند و به همین خاطر می‌تواند یک گزینه مناسب برای توسعه خدمات بازی مایکروسافت محسوب شود. از جمله بازی‌هایی که تاکنون با فناوری Havok تولید شده‌اند می‌توان …

به گزارش موبنا، شرکت Havok موتور فیزیکی سه‌بعدی برای بازی‌ها تولید می‌کند و مجوزهایی برای توسعه استدیوهای بازی در اختیار دارد. این شرکت روی ۶۰۰ پروژه مختلف کار می‌کند و به همین خاطر می‌تواند یک گزینه مناسب برای توسعه خدمات بازی مایکروسافت محسوب شود.

از جمله بازی‌هایی که تاکنون با فناوری Havok تولید شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Assassin’s Creed، Call of Duty، Destiny، Dark Souls، The Elder Scrolls و Halo مایکروسافت.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که فناوری Havok را با مجموعه ابزارهای خود برای تولید و توسعه بازی‌های ویدیویی از جمله DirectX 12 و خدمات پردازش ابری Azure ادغام می‌کند.

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما همچنان به ارایه مجوزهای Havok برای صنعت جهانی بازی‌های ویدیویی ادامه می‌دهیم و علاوه بر پشتیبانی از ابزارهای مایکروسافت، دیگر شرکت‌های همکار Havok را هم تحت پوشش خود می‌گیریم».

شرکت مایکروسافت با این اقدام قصد دارد فناوری‌های Havok را به دیگر کنسول‌های بازی از جمله PS4 ارایه دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا