مترجم همزمان اسکایپ برای ویندوزی‌ها عرضه شد

به گزارش موبنا، پیش‌نمایش اولیه مترجم اسکایپ برای سیستم‌های عامل ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ از دسامبر گذشته آماده شد و مایکروسافت هم‌اکنون نسخه جدیدتر مترجم اسکایپ را برای دستگاه‌های ویندوزی عرضه کرد. این نرم‌افزار قابلیت ترجمه همزمان دارد و نسخه کنونی می‌تواند از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، چینی و اسپانیایی پشتیبانی کند. اطلاعات …

به گزارش موبنا، پیش‌نمایش اولیه مترجم اسکایپ برای سیستم‌های عامل ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ از دسامبر گذشته آماده شد و مایکروسافت هم‌اکنون نسخه جدیدتر مترجم اسکایپ را برای دستگاه‌های ویندوزی عرضه کرد.

این نرم‌افزار قابلیت ترجمه همزمان دارد و نسخه کنونی می‌تواند از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، چینی و اسپانیایی پشتیبانی کند. اطلاعات مورد نظر کاربران ویندوزی با این ابزار در آن واحد به زبان‌های مذکور ترجمه می‌شود.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد در به‌روزرسانی بعدی تعداد زبان‌های قابل پشتیبانی در نرم‌افزار Skype Translator را به ۵۰ عدد می‌رساند و به‌زودی این نسخه عرضه می‌شود.

نسخه ویژه ویندوز مخصوص رایانه‌های رومیزی مترجم همزمان Skype Translator را هم‌اکنون در اختیار می‌گیرند و مایکروسافت توضیح داد که به زودی صاحبان دیگر سیستم‌های عامل از جمله اندروید، iOS، مک و … هم از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا