خشم نتانیاهو از حمایت رهبران دنیا از توافق

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد که از نظر وی رهبران جهان تصویری نادرست در ارتباط با مساله هسته‌ای ایران ارائه می‌دهند. وی مدعی شد که روشن است که اسراییل در مبارزه علیه ایران تنها نیست و همچنین درباره این مساله همکاری‌هایی با دیگر کشورهای منطقه وجود دارد. نتانیاهو که چهارشنبه وارد نیویورک شد، …

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد که از نظر وی رهبران جهان تصویری نادرست در ارتباط با مساله هسته‌ای ایران ارائه می‌دهند.

وی مدعی شد که روشن است که اسراییل در مبارزه علیه ایران تنها نیست و همچنین درباره این مساله همکاری‌هایی با دیگر کشورهای منطقه وجود دارد.

نتانیاهو که چهارشنبه وارد نیویورک شد، سردرگمی خود درباره‌ ارتباط توافق هسته‌ای ایران و جنگ سوریه که از سوی رهبران جهان بیان می‌شود را ابراز داشت.

چند رهبر جهان در سخنرانی خود در سازمان ملل توافق هسته‌ای را پیروزی دیپلماسی مدرن خطاب کردند و سپس از آن برای اعمال فشار بر طرفین درگیر جنگ سوریه و مناقشه فلسطینیان با اسراییل برای رسیدن به توافق استفاده کردند.

نتانیاهو با اشاره به همکاری ایران با حزب‌الله و تجهیزات نظامی از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کمک به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت: رژیم اسد بدون ایران موجودیت نخواهد داشت و اکنون فقط به خاطر ایران زنده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا