قطع برق یک فرمانداری به علت بدهی

اقدام عجیب اداره برق شهرستان کلاردشت در قطع کردن برق فرمانداری و شهرداری این شهر در روزهای اخیر یکی از اتفاقات عجیب اداری در مازندران بود. گفته شده اداره برق کلاردشت به علت بدهی ادارات فوق، جریان برق ساختمان  این ادارات را بدون هماهنگی قبلی قطع کرد و با وجود پادرمیانی یکی مسئولان این شهرستان، …

اقدام عجیب اداره برق شهرستان کلاردشت در قطع کردن برق فرمانداری و شهرداری این شهر در روزهای اخیر یکی از اتفاقات عجیب اداری در مازندران بود.

گفته شده اداره برق کلاردشت به علت بدهی ادارات فوق، جریان برق ساختمان  این ادارات را بدون هماهنگی قبلی قطع کرد و با وجود پادرمیانی یکی مسئولان این شهرستان، بازهم چند ساعتی برق ادارات اصلی این شهر قطع بود و کار خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه شده بود اما در نهایت این قائله خاتمه پیدا کرد.

بعد از وصل شدن برق این ادارات برخورد با مسئول این اقدام از رویدادهای دیگر اتفاق افتاده بود اما مشخص نیست میزان بدهی این دو دستگاه خدمات رسان و اجرایی چقدر بوده که اداره برق اقدام به قطع کردن برق آنها کرده است و از طرفی قاطعیت مسئول برق این منطقه در وصول مطالبات نیز جای قدردانی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا