با ارسال یک ویدئو بازیگر اصغر فرهادی شوید

هفته نامه تماشاگران امروز: در حالی که همه اخبار مربوط به اصغر فرهادی طی چند ماه گذشته درباره فیلمی است که او قصد دارد در اسپانیا با بازی پنه لوپه کروز بسازد. یک باره خبری از او منتشر می شود که در حال آماده سازی پروژه جدیدش در ایران است. البته پیش از این نیز …

هفته نامه تماشاگران امروز: در حالی که همه اخبار مربوط به اصغر فرهادی طی چند ماه گذشته درباره فیلمی است که او قصد دارد در اسپانیا با بازی پنه لوپه کروز بسازد. یک باره خبری از او منتشر می شود که در حال آماده سازی پروژه جدیدش در ایران است. البته پیش از این نیز خبرهایی در این باره عنوان شده بود اما هرگز از طرف کارگردان تایید نشده بود.

«برسد به دست آهو» نام فیلم جدید فرهادی است. کاوه سجادی حسینی که ساخت فیلم هایی چون «شب بیرون» و «بوفالو» را در کارنامه دارد، دستیار فرهادی در این پروژه شده است. چرا که حمیدرضا قربانی دستیار همیشگی اصغر فرهادی تصمیم دارد به زودی فیلم جدید خود را کارگردانی کند. اما سجادی حسینی در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای فراخوان بازیگری، که برای اولین بار از این پروژه منتشر شده و در فضای مجازی قرار گرفته است، می گوید: «ما می خواهیم از شما دعوت کنیم که اگر تمایل دارید در این فیلم بازی کنید برای ما ۳ دقیقه تصویر ویدئویی خود را روی برنامه تلگرام آپلود و ارسال کنید.»

سجادی حسینی در ادامه ویدئو با اشاره به اینکه قرار نیست کار ویژه ای در این ویدئو، که قرار است برایمان ارسال کنید انجام دهید، می گوید: «فقط کافی است خودتان را معرفی و کمی درباره خودتان صحبت کنید و شماره تماس تان را بگذارد. اگر در بین اطرافیان تان کسی هست که تمایل به بازی کردن یا استعداد بازیگری دارد، از او تصویر بگیرید و برای ما بفرستید.»

او سن افرادی را که می خواهند برای بازی در فیلم فرهادی و این فراخوان شرکت کنند، بدون محدودیت می داند و می گوید: « زن، مرد، پیر و جوان و بچه، فرقی نمی کند، هر که می خواهد می تواند ویدئوی خود را برای این شماره ارسال کند.»

او در ادامه به شماره تماسی که زیر ویدئو درج شده است، اشاره می کند و می گوید که این شماره فقط برای تلگرام و آپلود کردن ویدئو است و کسی پاسخگوی تماس شما با این شماره نخواهدبود.

اما درست بعد از انتشار این ویدئو در فضای مجازی، سیل علاقه مندان به هنر بازیگری و حضور در پروژه اصغر فرهادی به سمت تلگرام اعلام شده، سرازیر شد و با جرات می توان گفت که یکی از پربیننده ترین اخبار این روزها به شمار می رود.

خبرها حاکی از آن است که پروژه جدید اصغر فرهادی درباره یک گروه تئاتر است.

تاکنون هم حضور شهاب حسینی در این فیلم قطعی شده و قرار است یک بازیگر مرد چهره دیگر هم به پروژه اضافه شود. اما به نظر می رسد که این فراخوان بازیگری برای آقای فرهادی جنبه دیگری هم خواهد داشت، چرا که شنیده ها حاکی از آن است که کارگردان ایرانی برنده اسکار، تصمیم به ساخت یک فیلم متفاوت دارد و همین تفاوت هم قطعا می تواند در سینمای فرهادی به یک اثر بی بدیل تبدیل شود.

تاکنون از میان عوامل پشت دوربین حضور حسین جعفریان مدیر فیلم برداری، کیوان مقدم طراح صحنه، یدالله نجفی صدابردار و حسن مصطفوی مدیر تولید قطعی شده و قرار است یک بازیگر مرد چهره دیگر هم به پروژه اضافه شود. اما به نظر می رسد که این فراخوان بازیگری برای آقای فرهادی جنبه دیگری هم خواهد داشت، چرا که شنیده ها حاکی از آن است که کارگردان ایرانی برنده اسکار، تصمیم به ساخت یک فیلم متفاوت دارد و همین تفاوت هم قطعا به یک اثر بی بدیل تبدیل شود.

تاکنون از میان عوامل پشت دوربین حضور حسین جعفریان مدیر فیلم برداری، کیوان مقدم طراح صحنه، یدالله نجفی صدابردار و حسن مصطفوی مدیر تولید قطعی شده است. هفتمین ساخته فرهادی مضمونی اجتماعی دارد و فیلم برداری آن نیز آذر ماه آغاز خواهدشد و گویا قرار است دو دوربینه فیلم برداری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا