حمله اسیدی پسر معتاد به پدرش

به دنبال آزار و اذیت فرزند معتاد یک خانواده، پدر وی تصمیم به شکایت از او در مرجع قضائی می‌گیرد. پسر معتاد پیش از شکایت پدر در مرجع قضائی به او هشدار می‌دهد که در صورت شکایت از وی، روی او و همراهانش اسید می‌ریزد که این فرد معتاد پس از اطلاع از رسیدگی به …

به دنبال آزار و اذیت فرزند معتاد یک خانواده، پدر وی تصمیم به شکایت از او در مرجع قضائی می‌گیرد. پسر معتاد پیش از شکایت پدر در مرجع قضائی به او هشدار می‌دهد که در صورت شکایت از وی، روی او و همراهانش اسید می‌ریزد که این فرد معتاد پس از اطلاع از رسیدگی به شکایت از وی در مرجع قضائی با تهیه اسید تهدید خود را عملی می‌کند.

پدر خانواده بی‌خبر از این موضوع پس از دریافت حکم جلب به همراه سه مامور انتظامی برای سپردن فرزند معتاد به دست قانون راهی خانه می‌شوند که مجرم پس از رویت ماموران به پشت‌بام خانه فرار کرده و از آنجا روی پدرش و سه مامور انتظامی اسید می‌پاشد.

این فرد معتاد از محل جرم متواری شده است و تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

این مجرم هیچ نوع سابقه جنایی ندارد و فقط چند سالی است که در دام اعتیاد گرفتار شده و باعث رنجش و اذیت و آزار خانواده خود شده و در روز حادثه پی برده که پدرش برای شکایت می‌رود و از قبل اسید را آماده و تهدید خود را عملی می‌کند و با این اقدام خود چهار نفر را مجروح می‌کند.

نوشته های مشابه

در این حادثه پدر فرد معتاد و دو مأمور انتظامی که به‌صورت سطحی دچار سوختگی شده بودند از بیمارستان مرخص شدند ولی به علت شدت جراحات واردشده و وخامت حال یکی از مأموران، او به بیمارستان بعثت همدان منتقل و در آنجا بستری شد.

این مجرم معتاد، ساکن منطقه گل‌زرد در نزدیکی شهرستان نهاوند است که در حال حاضر متواری و مأموران انتظامی در تعقیب وی هستند و از ساکنان محل و کسانی که او را می‌شناسند خواسته‌اند که به ‌محض مشاهده این شخص با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ تماس بگیرند تا نسبت به دستگیری‌ او اقدام شود.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به این حادثه دلخراش با توصیه به والدین و خانواده‌ها اظهار کرد: در صورت بروز چنین حوادثی در هنگام مراجعه به مقام قضائی و مأموران انتظامی در مورد روحیه و خصلت‌های فرزندان خود و تهدید آنها اطلاعات کامل را در اختیار آنها قرار دهند و در حد توان به‌صورت مخفیانه گزارش خود را اعلام کنند تا شاهد چنین حوادثی برای مأموران خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی که شبانه‌روز برای امنیت مردم زحمت می‌کشند، نباشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا