مهران احمدی: فعلا در تلویزیون بازی نمی کنم

بازیگر سریال‌های «پایتخت»، «تا ثریا»، «آوای باران» و «ابله» درباره اینکه این روزها مشغول چه کاری است؟ خاطرنشان کرد: پس از به پایان رسیدن فیلم «نفس» خانم نرگس آبیار که اول مرداد ماه اتفاق افتاد، چندین پیشنهاد دیگر سینمایی و تلویزیونی داشتم اما از میان آن‌ها انتخابی نکردم و خوشم نیامد، فعلا فقط استراحت مطلق …

بازیگر سریال‌های «پایتخت»، «تا ثریا»، «آوای باران» و «ابله» درباره اینکه این روزها مشغول چه کاری است؟ خاطرنشان کرد: پس از به پایان رسیدن فیلم «نفس» خانم نرگس آبیار که اول مرداد ماه اتفاق افتاد، چندین پیشنهاد دیگر سینمایی و تلویزیونی داشتم اما از میان آن‌ها انتخابی نکردم و خوشم نیامد، فعلا فقط استراحت مطلق می‌کنم و همان‌طور که گفتم قصد حضور در تلویزیون را ندارم؛ مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای بیفتد.

وی سپس اظهار کرد: اصولا بازیگری هستم که معتقدم خوب نیست آدم همیشه در تلویزیون حضور داشته باشد. من بعد از «پایتخت ۳» دیگر در تلویزیون حضور نداشتم.

احمدی در پایان درباره عدم حضور در «پایتخت ۴» در حالی که بینندگان تا لحظه آخر منتظر آمدن شخصیت «بهبود» بودند و فقط نام او در داستان برده می‌شد، به خبرنگار ایسنا گفت: ناراحت شدم از اینکه در «پایتخت۴» حضور نداشتم اما نشد که این اتفاق بیفتد؛ چراکه همان‌طور که مطلع بودید گرفتار کار بودم و از طرفی دیگر درگیر گرفتاری‌های شخصی‌ام بودم؛ ضمن اینکه فیلم خانم آبیار حدود سه الی چهار ماه زمان برد تا تمام شود؛ به همین خاطر اصلا فرصت حضور در کار دیگری نداشتم.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا