آب معدنی «دماوند» نخرید

توقف تولید آب معدنی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد:  این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد …

توقف تولید آب معدنی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد:  این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.

دکتر رسول دیناروند در خصوص تخلف شرکت آب معدنی دماوند که منجر به صدور حکم قضایی و پلمپ این شرکت شد گفت: علی رغم اینکه شرکت تخلفش را پذیرفته بود و بایستی تولید و توزیع تا رفع نقایص  متوقف می شد، متاسفانه علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و عدم فعالیت ، شرکت آب معدنی دماوند به تخلف خود ادامه داد و اقدام به توزیع محصولات غیر سالم خود در بازار کرده است.

دکتر دیناروند تاکید کرد: تخلف دیگر این شرکت علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و جلوگیری  از تولید و توزیع مجدد محصول در بازار، توزیع آب معدنی ها با تاریخ تولید قدیمی و قبل از دستور پلمپ در بازار بوده که هم اکنون با توجه به دو تخلف مهم صورت گرفته دستگاهها قضایی نیز حکم صادر کرده و شرکت تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید  آب معدنی ها دست زده است.

نوشته های مشابه

وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ  و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.

وزارت بهداشت: توقف تولید آب معدنی “دماوند”

مدیر کل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو گفت: خط تولید آب معدنی ” دماوند ” به علت عدم تمکین به مقررات و ضوابط سازمان غذا و دارو با حضور بازرسان این سازمان متوقف شد.

به گزارش عصرایران، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو (وزارت بهداشت)، به گزارش دکتربهروز جنت گفت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت بهداشت نسبت به بررسی آب های معدنی و نیز اقدامات موثر سازمان غذا و دارو نسبت به جمع آوری و توقف خط تولید برندهای آلوده این اقدام در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار گرفت.

وی گفت: بر همین اساس، طبق بررسی‌های به عمل آمده، خط تولید آب معدنی ” دماوند ” به علت رعایت نکردن قوانین و ضوابط سازمان غذا و دارو و عدم تمکین به مقررات متوقف شد.

جنت در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بررسی آب های معدنی به برندهای آلوده تذکر داده شده بود که خط تولید خود را متوقف کنند، متاسفانه این شرکت بدون توجه به فعالیت خود ادامه داده بود که به همین دلیل و با حضور بازرسان این سازمان خط تولید این آب معدنی متوقف شد.

وی در پایان گفت: سازمان غذا و دارو در موضوع سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و با کسانی که کوچک‌ترین تخلفی داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا